Tack alla för en toppen kväll...

...Igår hade jag nog den bästa kvällen sen jag flyttade tillbaka till Stockholm. Har lyckorus genom hela kroppen.

Vi började kvällen hemma hos Hannes där vi åt en riktigt god och trevlig middag tillsammans med hans familj. Det är så roligt att sitta och prata med Eva (hans mamma) för hon är så störtskön och vi kan prata på nästan som vanligt fast hon är med! Det blev många glada skratt och sen bänkade vi oss framför tv:n och kollade på melodifestivalen. Fastnade för Andreas Johnson´s låt We Can Work It Out men det var väl den ända som var bra oxå. Hade Eric Saade med låten manboy tagit i lite mera i rösten hade den kunnat bli grym men han nådde inte riktigt hela vägen fram.

Piffade till oss lite snabbt under och efter melodifestivalen, bytte kläder, fixa håret och drack upp det sista vinet innan vi rörde på oss in mot Zipper. Och gud vad roligt jag hade det! Vi var lite tidigt där och folket droppade inte in förens efter en timme så vi satte oss ner i baren först och snackade skit. Sen kom Jonathan min gamla skolkompis ifrån 5-6 när jag bodde ute på Ingarö dit så catcha upp med honom. Kul att träffa på honom fast vi inte kände varandra då vi gick i samma skola. 

Det blev så mycket dans sen så jag inte kunde stå upp på mina fötter på hemvägen. Träffade på både nya och gamla underbara ansikten igår och alla var så glada.  Det blev verkligen en grym natt tillsammans med massa fina människor som jag hoppas på att vi gör om snart igen, synd att klockan gick så fort och att klockan blev 03 alldeles för tidigt. Nu börjar jag hitta ut från min lilla bubbla och vill komma ut och göra massa saker. Fyllekäk på Mcdonalds och sen somnade jag gott i min säng tidigt i morse. 



... Tunnelbanan på väg in.



... Det väl väldigt folktomt första timmen så något trängsle på rökrutan var det inte tal om!



... Best friend and me!



... Sååå glad, så glad. Vilken toppen kväll!



... Felicia K.. Vi båda är bombsäkra på att vi träffats någonstans eftersom vi kände igen varandra så väl men ingen kommer ihåg eller vet varitfrån.. Blir nog en fika i veckan för att komma på!



... Goa Malte... Vi träffa på varandra titt som tätt ute ibland.



... paaarty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0