Torkar.

Satan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan
och du känner varje skrymsle, varje vrå av mitt hjärta
och du missar inte en chans att ta igen för allt
och dom som säger att tiden läker alla sår dom ljuger


Satan vad ont det gör - Lasse lindh


Jag håller fortfarande på att spökar omkring i tvättstugen. Nu hänger alla kläder på tork iallafall men lär nog inte vara klart än på några timmar. Jag har nu själv gett mej shoppingförbud under några veckor för det är inte klokt vad mycket kläder det är.. Frågan är bara hur länge jag klarar av att hålla det... En vecka, två veckor, några dagar?! Jag kanske ska vara tyst om dom två jeansen jag beställt på nätet idag och tygskorna jag funderar på att köpa i veckan? faaan.. Ja erkänner, jag är HOPPLÖS ! Men det var så billigt! Det går ju alltid att skicka tillbaka dom... Har jag tur är storleken åt helvete och jag inte har något val. Aah, mys ass! haha

Sitter bara och lyssnar på musik och degar framför datorn medans jag väntar på att det ska bli tort. Jag ska upp tidigt imorgon för innan jobbet har jag ett möte hos arbetsförmedlignen så får vi se vad dom kan hjälpa mej med. Veckan är fullbokad ända fram tills på torsdag med jobb och möten. När jag går förbi spegeln nu blir jag inte lika chockad varje gång längre, jag är fan grymt nöjd med håret. Så jävla skönt att klippt av mej skiten.. hell yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0