Torsdag.


Godkväll,

Precis kommit innan för dörren och slängt av mej jeansen, hoppat i mjukisarna och slängt mej i sängen. Gaahh så skönt! Fortfarande sliten efter igår kväll och fötterna gör fortfarande ont. Men det är smällar man får ta, för kul hade jag. Jobbet gick bra idag, väldigt bra.. Var fruktansvärt lugnt och timmarna sprang bara iväg. Lagade middag, spelade tvspel med barnen och stoppade dom i badet sen. Läste en godnatt saga och såg till att dom kom i säng. Jag fick gå vid 20.00 så då tog åkte jag hem på en gång eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon igen.

Fredag imorgon då och jag har faktiskt ingenting stort planerat för helgen. Jag ska träffa upp bästis efter jobbet ett tag men annars blir det nog en lugn helg. Kanske utgång på lördag men jag har inte bestämt mej ännu. Mina sista slantar behöver jag verkligen spara på nu.... Suck, inge roligt att vara fattig.

Ska tvätta håret, kleta in lite bus i ansiktet och knäppa på en film nu.

Kom ihåg lista till mej själv;
- Skicka tillbaka skorna.
- Betala räkningarna
- Boka tvättstugan
- Söka jobb
- Ta tag i saker jag hoppat över länge.


love,

daniel

fotöljen i slussen innan jobbet idag. Åt en riktigt god kycklingsalad med fetaost dressing, jummie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0