Två sjuklingar.

När jag stängt av väckarklockan i morse och tänkte kliva upp såg jag att jag fått ett sms och läste det på en gång. Min lilla favoritpojkes mamma som jag skulle jobba hos idag skrev att hon var sjuk och vi ställde in min jobb dag. Verkligen jättesynd eftersom jag såg framemot att åka dit några timmar och kanske ta ut pojken och åka pulka eller något. Jag var upp en sväng och kröp sen ner i sängen igen och somnade om ett ett tag.. Var väldigt skönt eftersom jag hade många timmars sömn att ta igen.

Vaknade för nån timme sen igen och varit och handlat cigg åt min lilla sjukling till kusin här hemma.  Precis kollat veckans avsnitt av andra avenyn och ska rusa in i duschen strax. Ska vara inne i stan om 1,5 timme så det börjar bli dags att lägga på ett kol. En fika och lite shopping står på att-göra-listan idag och sen måste jag förbi affären på hemvägen. Ikväll blir det tacos och mys framför tv:n med sjuklingen, men jag ser framemot det för jag har inte ork till mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0