Tvättis..

Vaknade första gången klockan kvart i tio i morse men vände snabbt på mej och somnade om och vaknade inte förens klockan två när Sandra ringde och väckte mej. OJ... Det var skönt att sova ut iallafall. Förkylningen känns lite bättre idag, har bara en jävla huvudvärk som inte vill ge med sej. Har plcokat ihop ALL tvätt nu och bokat tid i tvättstugan klockan sju. Min tanke är att jag ska hinna tvätta upp allting ikväll, vi får se hur det går med det eftersom det är ett jävla lass.. Men hinner jag få mer än hälften färdigt är jag nöjd.. Men jag lär ju ändå inte somna särsillt tidigt idag så jag kan ju  hålla på halva natten. Så det är vad jag ska spendera min söndag på, tvätta... jippi. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0