typiskt mej....

.. Jaa verkligen ! Somnade till en stund istället för att kolla Andra avenyn och vaknade sen utav mobilen så nu sitter jag här vaken, pigg och jätte speedad. Uttråkad till 100 och har ingenting att göra. Tunnelbanorna har slutat gått så dra till någon kompis funkar jue inte. Hoppat runt i min säng och ringt och terrat än och annan innan dom tröttnade på mej. Hmm, hur kan det komma sej? Jag som är så snäll, haha!

Det här var verkligen jordens mest onödigaste inlägg men jag vill bara konstatera att jag har extremt tråkigt och om ett år när jag läser det här gör jag något mycket roligare. Förhoppningsvis ligger jag och sover brevid min man i sängen och väckarklockan ringer om några timmar för att jag ska upp och jobba. Ja, framtidsplaner är ju ett måste!

Juste !! Ikväll föll poletten ner. Jag har länge velat tatuera mej och har bestämt mej för en eller två jag ska göra men nu ikväll när jag surfade runt på nätet kom det som en självklarhet. Ska även bygga på min nuvarandra tatuering jag har och göra en symbol under min text. Måste hitta en bra tatuerare, få ett prisförslag och boka tid. Nu vill jag ha den där på en gång. NUU NU NUUUUUU !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0