2009 ♥

Okej, jag hatar kylan och vintern. Någon vinter människa där man åker i väg på skidsemester har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli. Jag blir fruktansvärt små deppig och har svårt att hitta motivation till att göra saker när man först måste bulta på sej massvis med kläder och sen ge sej ut i den förbannade kylan. Våren, sommaren, värme och sol är helt klart min grej! Stundtals hösten oxå så länge det inte regnar. Kunde jag bo utomlands under vinterhalvåret skulle jag utan tvekan göra det, men vi alla vet ju hur det gick att bo utomlands för min del så vi skippar nog det. Våren och sommarn 2009 var helt fantastiskt på många olika sätt och jag har många fina minnen därifrån. Nu längtar jag som en tok efter att våren ska komma tillbaka.. Få gå i uppvikta jeans. Bara en t-shirt. Skinnjackan. flippflopp. Sitta på en uteservering med ett glas rosé. Sommarkvällarna i olika parker. Kunna vara ute till sent på morgnen utan att frysa. Det finns så mycket som jag älskar med sommar så listan kan göras lång. Gash, förhoppningsvis kan vi snart packa ner alla vinterkläder och välkomna värmen.


Här kommer lite bilder ifrån 2009;




Vi hade många härliga kvällar på Kattis varje onsdag. Anledning till att vi gick dit så ofta
var för att det var enda stället Hannes kunde följa med ut och festa på eftersom han var minderårig då.



Hann med en vecka i Portugal i september när allt jobb på coop var färdigt.



Min absolut bästa vän som var en av dom som stöttade mej under en jobbig tid på sjukhus i juli.



Promenad genom stan med en god vän.



Fina Adam och jag i vitabergsparken i början av april. Senare blev det utgång med hela gänget men jag skulle upp tidigt dagen efter och åkte hem istället.



Bakis dag i vitabergsparken efter fest i fruängen kvällen innan. Här har vi sommarens första varma dag och man kunde börja klä av sej. Som vanligt är jag tidigt ute och alla kläder rycker på en gång, haha.



Chillkväll på bryggan med vännerna..



sol sol sooooooooool



Ännu en kväll på Kattis på deras utegård.



En mysig fika uppe på åhlens huset en varm sommardag tillsammans med mina två hjärtan.



Invigning av Pride i Kungsan. Dom här sötnosarna träffade vi en utekväll på Kattis.



Inne på pride park, tror det var schlagerkvällen.. Trött och sliten, helt nykter.. Kommit hem från sjukhus några dagar innan bara.



Kryssning med den absolut viktigaste personen i mitt liv - Sandra! Här sitter vi och solar ute på deck innan det är dags att fixa till sej och parta loss.



Radison Hotell efter jobbet en kväll..



Rosévin är ett måste en varm dag.



En riktigt knasig kväll på Kattis med både tårar och skratt. Första gången jag fick ta med Lina på gayclub och jag såg henne röjja loss ordentligt, det gör vi om baby? :)



Första vända till Freiburg, den såkallade pluggparken.. Värmen höll i sej länge men när det väl blev kallt så var det verkligen råkallt.



Vacker solnedgång i Tyskland.



2009 var grymt men 2010 blir ännu grymare och lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0