Paradise

En lung och mysig hemma kväll med mej själv förvandlades snabbt till en vild partykväll. Hannes kom förbi och jag hoppade in i duschen och taggade till stort! Först var vi på lite förfest hemma hos en kompis till mej Martin och sen blev det en sväng till Paradise. Det var lika mycket drama som vanligt där och roliga människor vi träffade, en del nya och många välbekanta ansikten. Jag var på topp och dansade för fullt tills det nästan var stängning och vi gick förbi Mc donalds och åkte hem. 
 
Nu har jag vaknat till liv för en timme sen och sitter här bakis med huvudvärk. Fyfan... Det är bara att tagga till igen för det blir utgång även ikväll! Ses vi på Zipper?

Jag måste städa mitt rum som aldrig blev av igår eftersom det kommer folk hit imorgon och ta ett långt bad för ikväll blir det först middag hemma hos H och vin drinkande.

Kameran ligger fortfarande kvar hemma hos Hannes sen förra helgen så därför blev det inga bilder igår. Jag ska försöka komma ihåg den ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0