måndag.

Nu känns allt sådär jobbigt igen. Jag har en klump i magen jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är och känner mej sådär äckligt stressad över framtiden som om att livet stod still. Jag hatar när det blir såhär! Jag hatar när humöret går upp och ner som en jävla bergodhalbana och man känner sej såhär svag när alla förväntar sej att man ska vara stark. Men till vissdel är det väl mitt eget fel oxå då jag är dålig på att visa någonting utåt, av hur jag egentligen mår. Det är så lätt att klista på sej det där leendet för att slippa svara på frågor om hur man mår och vad som är fel. Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mej ner och sova i ett år och sen vakna upp, utvilad och en massa förändringar.
 
Lördagen fick mej att tänka till en hel del vilken äcklig värld det är vi lever i och vad falska människor det finns. Vilket hårt klimat det är ute på krogen om man är fel person, det kan vara så smutsigt. Jag är trött på den här ytliga bögvärlden. 

Egentligen vet jag vart problemet ligger och jag behöver bara skärpa till mej och inte pressa undan skiten. Utan röja upp bland det och ta i tur med det, men det känns så jobbigt. Och den här jävla pengarsituvationen gör mej falen, det känns så förbannat tugnt. Det blir bättre tider, det gör det alltid och jag kommer fixa de den här gången oxå! Det är inte konstigt om man blir lite trött periodvis bara..


Nu ska jag ta en promenad bort till OKQ8 och  skicka iväg ett paket och sen blir det hem en snabbis innan jag ska vara hos läkaren 13.30 och ta andra vaccinationssprutan för hepatit... Sen möter jag upp Maria och fredrik som är här eftersom vi har ett möte att gå på kl 17.30 tillsammans. Ja ska se till att göra det bästa av dagen så att den bli bra så hörs vi ikväll när jag kommit hem, det kan nog tänkas bli relativt sent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0