Onsdag hela dagen lång.

I met a girl who hated the world - she used her body to sell her soul
Everytime they'd break her and pay - tear out her heart, and leave her in pain
I never found out how she survived all of the sadness she kept inside
I never found out how she could lie with a smile on her face,
and the scratches she'd hide

Down on her knees, she wept on the floor - this hopeless life she wanted no more
Dead in her mind and cold to the bone - she opened her eyes and saw she was alone

Love her - Seether




Ibland blir det bara pannkaka av allting och ikväll var det en sådan kväll. Jag behövde rymma ifrån mobilen, datorn och alla människor så efter att jag dragit en snabb dammsugare genom rummet la jag mej i sängen och kollade på film. The Rose, sjukt bra film som egentligen borde ha sett för länge sen. Den kommer jag absolut kunna se några flera gånger. 

När lönen trillar in på kontot har jag både en och två filmer jag ska springa ner och hyra på videobutiken för jag märkte nu ikväll hur skönt det varit att stänga in sej i min lilla bubbla och skita i telefon och datorhelvetet. Hittade även en bok på rean på Akademibokhandeln i måndags och den var helt i min smak. Så det måste bli en sväng förbi där med. Är ni lika dana, att ni gör en liten i huvudet på er själva med saker ni ska köpa dagarna innan pengarna kommer in på kontot? Jag är inne i en fas just nu där jag är extremt trött i själen förtillfället men det är absolut inte så drastiskt att jag vill dö utan jag är bara väldigt trött och uppgiven. Men jag vet att jag klarar av att sköta mitt jobb prickfritt för det gör jag fast det är lite jobbigt privat ibland. Det kan ibland låta värre än vad det är när man ska få ner allting i ord och ibland hittar jag inte dom rätta orden för att få ur mej allting på rätt sätt.

Jobbdagen gick bra idag fast den var oerhört lång. Först hade jag några fantastiskt bra timmar med min favoritpojke, hans syster och mamma. Vi var på Andys lekland i sickla köpcentrum och där var det full rulle. Vi åkte allt från rutschbannor, hoppade studdsmatta, larvade oss i bollhavet och bussade massor. Så gissa om jag kommer ha värsta träningsvärken imorgon. Vi käkade lite på Mc donalds och gick in i leksaksaffären som ligger i Sickla innan det var dags för mej att åka till nästa jobb.

Den killen är lite äldre så först mötte vi upp H & E snabbt på söder så jag fick tillbaka mitt älskade headsett så jag kan fungera som människa när jag åker tunnelbana och buss igen och min kamera. Efter det drog vi vidare in till stan och gick runt i Gallerian för att leta efter en present han skulle ha med sej. Det var inte helt lätt till en början men fy skam den som ger sej. Tillslut hittade vi en fin present inne på guldfynd och jag tror han blev nöjd. Tiden sprang iväg och vi hann med ett Mc donalds besök nummer två för dagen så jag fick se till att han fick mat i sej innan vi åkte hem på varsitt håll.

Har ändrat om schemat nästa vecka för att slippa jobba dom är långa dubbelpassen på onsdagar för jag känner att jag inte riktigt orkar med det. Givetvis är det skönt att få en heldag ledig istället då men jämför man för och nackdelar känns det bättre att göra så som det blir i veckan som kommer.


Ska stänga av tv:n strax, ta en natt cigg och sen sova. Jag börjar inte jobbet förens klockan 16.45 imorgon så jag tänkte sova ut tills jag vaknar och sen MÅSTE JAG BOKA EN TVÄTTID innan jag åker och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0