Hjääälp. Vad har jag gjort?! hahah

I'm not the kind of girl you bring to mother
I'm not the kind of girl you kiss in public
My manners leave a lot to be desired
At least I'm not a liar
I'm not about the subtle innuendo
More likely to throw rocks up at your window
Won't walk on eggshells so you don't hear the crazy things I'm saying when you get near me
I'd rather disappear than be faking it


Stumble - Natasha Bedingfield


Åkte in till stan ett par timmar nu på dagen och träffade Lina. Sprang förbi frisören för att boka en tid för klippning oxå men dom hade tid på en gång så det var bara att slå sej ner på direkten. Som många redan vet är jag supernoga med mitt hår och förklarade hur jag ville ha det väldigt tydligt. Under klippning fick jag lite små panik av att se hur nästan allt mitt hår låg nere på golvet men det var så jag ville ha det. Håret var verkligen slitet av alla hårprodukter jag kletar på varje dag så det behövdes verkligen klippas ut och jag ville ha en förändring. Ojojoj, förändring blev det må ja säga! Och gud vad nöjd jag blev när det var klart. Som Lina sa - " Ja det är första gången jag hör dej vara nöjd när du varit hos frisören" och det blev jag verkligen. Kort i nacken och på sidorna och lite längre mitt uppe på. Vi käkade en sen lunch på fotöljen i slussen och snacka lite skit nån timme innan jag lämnade in handsken och tackade för mej och åkte hem. Mår dock lite bättre idag men långt ifrån frisk ännu.



Ett litet smakprov under klippningen. Dock är det ännu inte klart och i ordning fixat!
Det där är bara en bråkdel av allt hår som åkte av som ligger på mina axlar... haha!

Ikväll har jag och Sandra lagat middag tillsammans här hemma. Eller jaa, jag lagade middag och hon satt i köket och höll mej sällskap men det gjorde mej ingenting alls. Jag tycker om att stöka runt i köket och fixa, så länge man har lite sällskap. Det blev ungssteka kycklingfilér med bulgur och tzatsiki. Mycket gott om man får säga så själv! Vi käkade det till Melodifestivalen och jag måste nog säga att det här var den bästa kvällen av dom allihopa. Jag har älskat Anna sedan idol och blev superglad över att hon gick vidare dock hade jag nog hoppats på att Pernilla vann över Peter och hade tagit hem segern istället. Men hon kom ju till andra chansen iallafall, dock står hon ju emot min andra favorit så det blir ett svårt val.. Men ska man se det ifrån melodifestivalens syfte så kommer vi nog längst om Pernilla kammar hem segern.

Det är så mysigt att få så fina sms, det gör mej så glad. Dom har kommit lite då och då idag med. =)


Kommentarer
Postat av: paij

snygging. saknar dig kom till enköping nu! eller något :D

2010-03-02 @ 11:36:51
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0