Värre..

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann


Sen en tid tillbaka - Melissa Horn


Det var inte mitt smartaste drag att gå till jobbet tidigare idag för nu mår jag tusen gånger värre. Dock börjar febern släppa efter två alvedon men jag fryser som aldrig förr och min näsa rinner. Uscha mej! Några timmars jobb imorgon är ett måste men sen är jag ledig hela helgen och jag ska inte göra många knop. Har ingenting inplanerat och någon fest har jag bestämt mej för att det inte heller ska bli. Riktigt skönt!

Jobbet gick bra trotts allt idag. Vi började med att laga middag tillsammans men barnen lessnade fort så jag blev ensam kvar i köket och fick rulla massvis med köttbullar eftersom det stod på menyn och till det med blev det pasta. Efter maten stoppade jag barnen i badet och röjde upp lite i köket. Dom ville sen baka egentligen men klockan sprang iväg så istället gjorde jag i ordning dom för natten, stoppade dom i sängen och läste en godnatt saga.

Jag kom hem alldeles precis och ska bara kolla av mailen, facebook, qx osv innan jag sätter på någon mysig film och lägger mej för att kolla på. Så roligt ska jag ha det, skämt och sido... Det ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0