Weeii..

Godmorgon!

Jag är på gott humör idag och det kan nog bero på att pengarna ramlat in på kontot nu. Sjukt vad mycket pengar kan göra med än! Nu på morgonen har jag betalat alla räkningar jag trodde jag skulle bli sen med en dag och hyran. Känns skönt, för mej har det ALLTID varit viktigt att betala mina utgifter i tid och gärna lite innan. Den här månaden ska jag se till att åka iväg och storhandla så att det blir så billigt som möjligt.

Tyvärr vaknade jag upp och är dunderförkyld men det är bara att gilla läget. Jag har två dagars jobb kvar den här veckan och sen är det äntligen helg och jag kan kurera mej här hemma. Nu blir det ett varmt långt bad innan jag måste åka iväg till kvällens jobb.

Haha det här är galet vad otränad jag är! Jag har sån jävla träningvärk i ben, armar och rumpan efter att varit på Andys lekland igår. hahahaha.. Som jag misstänkte. Nu måste jag verkligen ta tag i träningen för det här är FÖR pinsamt! Hittat ett billigt gym här i närheten av där jag bor så jag ska faktiskt ta och kolla upp det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0