13 timmars sömn!

Jaa, det var verkligen behövligt. Jag var helt slut i kroppen så jag stupade i säng på en gång när jag kom hem igår och vaknade bara för att äta lite snabbt och sen lägga mej och sova igen.

Igår blev en väldigt posetiv dag. Jag satt i möte i nästan fem timmar och gick därirån med två extra jobb. Från och med nu kommer jag bli kontaktperson till två olika pojkar med olika diagnoser och ska ansvara och ta hand om dom när vi ses. Än så länge är det bara extra men jag är hur glad som helst över att fått in en fot nu och min chef skulle hjälpa mej att komma upp i heltid.. så vem vet, om några veckor kanske jag sliter arslet av mej och sitter där med en fet inkomst och heltidsjobb? Inte fyskam..

Kom precis hem efter att varit hos läkaren nu en snabbis. Jag fick antibiotika utskrivet för mina ögon och förhoppningsvis ska det inte dörja många dagar innan jag märker en stor förbättring.

Ska fixa någonting och äta och krypa upp framför tv:n en stund. Måste även fortsätta söka jobb så bäst att göra det oxå så det är klart inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0