Bra söndag.

Helgen har varit helt fri från både datorn och telefonen och det har varit så avkopplande. Två viktiga och stressiga saker i mitt neb ibland är det så skönt att bara kunna koppla bort det och vara någon annan stans.. Och det har jag verkligen gjort i helgen!


På eftermiddagen idag åkte jag ut till Liljeholmen och träffade bästa vän där och gick runt och kollade i deras nya galleria. Mycket fina saker fanns det och jag kärade ner mej stort i bla en turkos hood, men plånboken gjorde sej påmind så det var bara snällt att hänga tillbaka den fast det kliade i fingrarna på mej ;) JAG VILL HAA !! Vi käkade suschi till middag ihop och sen åkte jag hem till mej.. Röjjde upp här rejällt och fick in alla kläder på rätt plats, städade och gjorde fint.. Tog en lååång skön dusch och rensade tankarna lite.

När Sandra kom hem satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och jord, gick igenom gamla kläder och hade det helt underbart. Så himla mysigt att ha henne så nära som jag har.

Ska käka lite nattmat och sen krypa ner i sängen och slå på tv:n... Måste upp till tandläkaren imorgon, buhuu....
Imorgon ska dom även ringa från jobbet... Spännande, jag hoppas verkligen det blir posetiva besked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0