Det är en smutsig värld vi lever i ibland.

Det har varit en konstig dag.. Humöret är knas och går upp & ner, mer än vanligt. Så full av massvis med olika känslor jag inte kan sätta fingret på men samtidigt helt jävla iskall. Död. Ihålig. Jag känner igen känslan och det smätar lite..

Men imorgon blir det en bättre dag, visst? Klart som fan att det blir.

Kvällen spenderades lite kort inne i stan men bestämde mej för att åka hem sen istället. Alltid skönare att somna i sin egna säng. Sprang förbi Ica på hemvägen innan dom stängde och köpte med mej kyckling och chilibearnessås hem. Och det var riktigt gott! Enkelt men jag orkade inte ställa mej och laga mat så sent.


Just nu;

Tänt upp rummet med levande ljus och sitter på golvet i skenet av ljusen och lyssnar på musik. Melissa Horn. Hittade en gamal chipspåse i rummet som jag glatt sitter och smaskar i mej, dom smakar inge konstigt så så gamla kanske dom inte är..? haha


Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter
och jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

---

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0