Första jobbdagen.



Godmorgon, godmorgon.

Segstartad som vanligt på morgonen men nu är jag uppe, färdigfixad och ska strax springa iväg till tunnelbanan. Idag är det söndag och helgens sita dag. Men någon ledighet idag för mej blir det inte utan jag har min första dag hos en av mina små killar jag ska ta hand om. Tyvärr kan jag inte berätta mera än så eftersom jag har tystnadsplikt gällande allt. Men det känns toppen och jag tycker det ska bli superkul att äntligen få börja jobba igen.. weeiii.. 

 Blir bara några timmar nu på eftermiddagen så kvällen är fortfarande lite oplanerad.. Men jag har mina funderingar på olika saker för kvällen. Hur det än blir kommer jag hem imellan så vi hörs ikväll..


Love,

daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0