Fotografering..

God middag,

segt att komma upp i morse.. På tok för trött och snoozingknappen blev min bästa vän på morgonkvisten. Att jag skulle lyckas ta mej upp när Hannes gick iväg till skolan blev bara ett stort skämt. Låg uppe en bra stund inatt efter att vi sagt godnatt och tänkte så dom där extra timmarna i morse var välbehövliga..

Startat en tvättmaskin, diskamaskinen och städat upp lite här hemma. Ska ta en varmt bad och så får vi se vad dagen har att erbjuda. Ett måste blir att söka flera jobb. Funderar på om man ska ta sej in till stan för en fika ikväll...? Skulle vara mys.

Igår var följde jag med Hannes som sagt när han skulle fotograferas. Det var kul.. Fotografen var engelsk så det ända vi pratade var engelska. Till en början var det väldigt knagligt men efter några glas vin blev det en aning bättre.. but hey, snart får jag väl för mej att jag kan prata italienska oxå! Hur som helst, fck hjälpa till med idér till fotona och komma med olika förslag och det var riktigt kul. Något som jag absolut skulle kunna tänka mej att arbeta med i framtiden. När Hannes bilder var klar kom fotografen på den brilianta idén att även jag skulle fotas. Jag var mycket tveksam till en början då jag inte känner mej bekväm framför kameran för fem öre utan trivs bäst bakom men efter lite övertalning ifrån Hannes stod jag helt plötsligt där. Resultatet kommer om en vecka och då får vi se hur bilderna blev. Av det jag så tror jag det blev en eller två bilder som jag blev riktigt nöjd med. I slutet fotades vi även tillsammans så det kan bli kul att spara och ha..



tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0