Fredagkväll.

Det blev massa häng på stan igår, gick och strötitta i massa affärer och fick med mej två boxer från björnborg på rean och en kofta från MQ som jag läääänge länge velat ha. När stan var avklarat blev det wokhouse och älskade lemonbiff, ett glas vitt  och sen bio. Luftslottet som sprängdes, kanon bra film som jag verkligen rekomenderar... Har älskat alla fimer och suttit fastklistrad men den sista var en av dom bättre.

Varit hemma en sväng nu och käkat, städat lite, duschat och piffat till mej lite. Ska iväg nu..
Hörs imorgon! Som vanlig är det massa pappersjobb att ordna med så jag måste sätta mej ner imorgon så det är klart till måndag. Well, det tar jag i tur med då.

Ha en fin lördagskväll!

love,

Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0