hoppashoppas

Jag är så trött så jag knappt vet mitt eget förnamn och ännu mindre mitt efternamn.. Haah.. eftersomm jag vänt på dygnet helt nu tog jag en sömntablett igår kväll för att kunna somna tidigt och komma upp tidigt i morse. Sömntabletten gjorde sitt och jag somnade vääldigt tidigt för att vara mej, innan klockan 00 men nu sitter skiten kvar och jag känner mej helt slut.

Igår blev jag uppring av ett jobb jag sökt så nu på morgonen har jag varit iväg på en interjuv. Det känns skit bra! Killarna jag blev interjuvade av var hur coola som helst och jag blev bara ännu mera intresserad utav jobbet. Frågorna jag fick svarade jag klockrent på och allting kändes väldigt avslappnat oc bra.  Jag hoppas verkligen att jag får det nu.. Dom skulle höra av sej antingen imorgon eller absolut senast måndag så nu är det bara att gå och vänta... kul. Förhoppningsvis går det vägen!

Efter interjuven var jag börbi banken och gjorde lite ärenden och på tunnelbanan hem ringde jag lite viktiga samtal. Gud så skönt att ha allt det där fixat.

Dags att sätta fart här med lite mat och kanske börja röjja upp o lägga in alla kläder på rätt plats,

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0