Natten.


Natten börja sökta krypa på och mitt stora tomrum gör sej påmind ikväll.
Dom senaste dagarna har varit väldigt intensiva med flytten och det är många
minnen som kommit upp på ytan. Jag har hittat gamla saker jag förträngt och
en del farväl ja egentligen tagit för länge sen känns starkare nu än då. Men jag är
fortfarande fast besluten om att det här är det bästa.

Framtiden ligger nu i mina egna händer och jag har ingen annan att skylla på ifall
det skulle gå snett någonstans. Det skrämmer mej lite samtidigt som det känns skönt
att det är jag som bestämmer över mitt nu. Det är mitt liv nu !


Jag känner mej extremt trött och skulle nog egentligen behöva lägga mej för att sova ett dygn
i sträck. Men jag älskar natten och riktigt än är det inte dags ännu. Konstigt det där..
Det som kommer en närmast och ser alla mina känslor och tillstånd älskar jag så mycket fast
det kan vara jävligt jobbigt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0