Nattiinatt..

Klockan har slagit lite över halv två, jag ligger i sängen och nynnar till Winnerbäck och funderar på ifall jag borde sova. Jag måste upp på en gång när väckarklockan ringer imorgon, dvs 08:45... Väldigt tidigt för min smack! Men förhoppningsvis blir det något gott med alla möten imorgon.

Nu har mitt högra öga blivit smittat oxå med ögoninflamation så jag ligger och kisar med båda ögonen för att se någonting mellan salvan. Det blir nog att besöka farbror doktorn ändå.. Fan... Hursomhelst har jag inte tid förens på fredag så jag hoppas fortfarande att det går över. Och du lillevän i tyskland som kommenterat min blogg, gulligt av dej att du lägger ner tid. Men spydiga kommentarer behöver du inte lägga din tid på att skriva. Du vet, IP - adresser är lätta att spåra nu för tiden. Låt mitt vara och låt oss inblandade sköta det där själva.. För det är nog mycket du inte vet om heller, lillevän.


Sådär... Kvällen blev lyckad. Jag slängde ihop en sen middag som vi käkade framför tv:n och sen har vi bara suttit och pratat ikväll. Det var skönt.. Och mysigt. Jag tar verkligen vara på dom tillfällena för dom betyder så oerhört mycket. Jag älskar dej. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0