Nostalgi.

Sitter nyvaken framfördatorn och sipprar på mitt kaffe, lyssnar på Marit bergman & A camp och tänker tillbaka. Båda två uppträffade på pride i sommras och det var så sjukt bra. Sommaren 2009 var väldigt bra på det stora hela. Det finns så många fina minnen där ifrån så jag blir alldeles varm inombords. Sommaren 2010 kommer bli grym..

Har varit så sjukt omotiverad till allting dom senaste dagarna, allmänt less liksom.. Det börjar bli bättre och det känns bra nu. Humöret går lite upp & ner men på det stora hela är jag nöjd. Det finns saker jag måste göra inom en snar framtid för att själv må bra, jag måste tänka på mej själv i det här.. Saker som måste sägas och göras! Kanske jobbigt men absolut nödvändigt. Kan inte gräva ner mej i någonting jag egentligen inte vill.

Igår hade jag en helt underbar kväll! Hannes kom förbi så vi var och handlade middag, lagade den och åt tillsammans med Sandra. Kollade på tv, skrattade oss genom kvällen och skvallrade massor som vanligt. Han stannade kvar över natten så vi kollade film; Säg att du älskar mej och låg och pratade sent in på små timmarna.

Nu har Hannes precis kilat iväg till skolan och jag behöver ta en sväng in till duschen. Sen städa upp lite här, ladda en tvättmaskin och söka lite jobb innan Lina kommer. Ikväll väntas lite festligheter hoppas jag på.. Helgen ser ljus ut och kommer bli grym. wehejj...


Ska knalla ut på balkongen nu, ha en fin dag och helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0