Onsdag.

Det har varit en ganska så seg dag och inte mycket som har hänt. Ordnat med en del viktiga telefonsamtal som jag tvungen att ringa under dagen. Startade en till tvättmaskin med alla mina jeans och bäddat rent i sängen sen iallafall. Ögat verkar inte bli något bättre trots salvan så jag får se om jag måste ta mej ut till läkaren imorgon om jag hinner.. Hoppas dock att ögat blir bättre för då blir det fullt upp och just nu ser jag ut som sju svåra år! Ska först ha ett möte här hemma hos mej på förmiddagen och sen äre två jobbmöten på eftermiddagen.

Ligger och väntar på att fina Sandra ska komma hem så ska jag slänga ihop en snabbmiddag till oss båda. Blir lugnt ikväll med, vill vila ögat så mycket som möjligt så det blir bättre tills imorgon och helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0