Söndags mys.

Vilken slapp dag det blev igen, haha.. Vaknade vid tre idag och satte mej på balkongen och tog morgonciggen och ringde lite samtal. Gick ner till videobutiken för att kolla efter en film men den hade inte kommit ännu så jag letade fram en film här hemma och la mej i soffan. Hannes tittade förbi och bjöd mej på middag och sen satt vi och pratade om hans stora dag imorgon, tittade på olika motiv till min tatuering och lyssnade på musik. Nu har han precis gått och jag har intagit sängläge och ligger med datorn och pillar lite. Ska fixa lite inför imorgon, måste rota fram lite kläder och ställa väckarklockan med.. Tänke försöka söka lite jobb och ringa lite samtal innan jag drar iväg och firar bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0