Min lördag i korta drag.

Varför ska saker göra extra ont kvälls & nattetid ? Blää..


Antibiotikan för ögonen håller gör verkligen sitt och det börjar redan bli bättre. Nu är dom bara lite röda annars så är dom som vanligt.. Varit lite dålig på att droppa ögonen idag då det känns mycket bättre men ska bli bättre till imorgon så det inte kommer tillbaka.

Jag tog en lång och välbehövlig sovmorgon i morse och klev inte upp från sängen förens efter klockan ett. Kanske kan bero på att telefonen ringde halv sex i morse och jag låg och pratade i den ett bra dag. Hursomhelst.. Satt och pratade med Sandra ett litet dag innan det var duschen som gällde och göra sej i ordning. När alla morgonsysslor var gjorda sprang jag iväg till tunnelbanan och åkte raka vägen ut till Nacka där jag skulle hämta bilderna ifrån i måndags och även göra några nya eftersom fotografen lämnar Sverige nästa vecka. Det blev många bra bilder och jag är supernöjd över dagen. Sandra ska hjälpa mej att redigera vissa av dom, dvs göra dom i svartvitt och sepia, lägga på lite skuggning och mörka ner någon enstaka.

När fotograferingen var över åkte jag raka vägen hem och bytte snabbt om. Tog två drinkar tillsammans med Sandra & Hanna innan dom for ut på stan och gjorde den osäker. Skulle egentligen ha gått ut jag med ikväll fast med några andra men i sista sekund blev det ändrade planer och jag stannade hemma. Lika skönt det kanske med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon. Men dock väldigt tråkigt eftersom det känns som om att det var evigheter sen jag var ute och röjjde lite.

Tänkte flörta lite med Sandra när hon har tid och jag solat solarium och fått lite färg om hon vill foto en ny header till mej och designa den. Känns som om att det är på tiden nu när håret har växt ut..

Nu är det dags för mej att göra mej i ordning för natten och krypa ner i sängen och somna framför tv:n. Känns lite ensamt ikväll men jag har mitt extra täcke att krama om, hehe..


Några orginalbilder ifrån idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0