11.57 - På språng

Nu kallar verkligheten tillbaka mej till vardagen och det är dags för mej att ha en jobbdag igen. Men det blir en liten mjukstart för jag jobbar bara idag och på lördag så det är hur lugnt som helst. Precis gjort mej i ordning och packat väskan full så jag ska bara borsta tänderna och knalla iväg till tunnelbanan sen. Ingen stress över huvudtaget idag utan jag är ute i god tid och hinner nog köpa med mej en glas på vägen. Doni ligger just nu och sover kvar i min säng och vi ses inne i stan efter att jag slutat.

Gårdagskvällen då? Joo, vad ska man säga?! UNDERBAR! Det var verkligen roligt att få ta med Sandra och hennes syster (min plast kusin) till ett gay ställe och visa dom det. Yvonne har varit på det tidigare men det var första gången för Sandra. Det var absolut inte en av dom bästa kvällarna om man ser det rent ute mässigt men jag hade det så himla bra, drack lagom mycket för att orka gå upp idag, folket var okej, musiken var bra och mitt sällskap var bäst!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0