12:42

Jag vill inte jobba dom här soliga dagarna längre, det har varit alldeles för mycket jobb nu och jag skulle behöva vara ledig ordentligt ett par dagar. Slippa tänka på jobb och bara vila upp mej.. Men jag har hela tiden vetat att det inte går så det är bara att bita ihop. Gå dit, när jag väl är på plats brukar det inte vara några problem. Igår fick jag iallafall belöning för allt det här, hur jag ska göra är en annan femma. Tankarna gnager fram och tillbaka i huvudet och jag försöker komma på en lösning för att välja rätt beslut men det är inte lätt. Jag ska hem och prata med med Sandra ikväll och diskutera dom olika alternativen, sen behöver jag även ringa till Lotten på Sunan och höra vad hon har att säga. Så med andra ord finns det lite att ta i tur med, men inte nu och inte idag.

Vaknat upp efter en tokmysig morgon som börjar lida mot sitt slut och jag måste strax åka till jobbet. Ville verkligen inte kliva upp ifrån hans fina famn, but hey... Den finns som tur var kvar och nu får jag längta lite. Hihi! Fått yttligare en dag till inbokad med jobb som jag inte kunde säga nej till, hmm jajaja... Vill inte ens tänka på hur många timmar jag är uppe i bara den här månaden längre. Jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg på en resa mot slutet av augusti, en sista minuten en vecka. Bada och sola, bli brun, äta gott och promenera runt på stranden. Det kommer bli härligt... Oj, vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0