Bye honey

Nu har Doni lämnat mej för den här gången och åkt hem till sitt. Det kommer bli tomt men vi ses om ett par veckor igen. Dom här dagarna har gått så fort och det har hänt saker hela tiden så det ska faktiskt bli lite små skönt att vara själv ikväll och inte vara social med någon. Det blir bara jag & min bok, möjligtvis tv:n..

Jag känner mej förbannat duktig för nu har jag städat upp på mitt rum, dammsugit, och tvättat.. I den här värmen känns det nästan omöjligt att orka med någonting men det är bara att gilla läget och göra det. Tycker det är så skönt att komma hem till ett rent och städat hem när man jobbar så mycket, och nästa vecka kommer inte bli rolig rent jobbmässigt så då vill jag ha ordning och reda.

Det fick bli pizza ikväll till middag och nu tänker jag krypa ner i sängen.. Det känns som om att det inte kommer dröja länge innan jag är hos john blund, haha...

Dagens bästa upptäckt; Min takfläkt!!! Jag har inte orkat dammat av den och därför skitit i det men dom senaste nätterna har varit hemska med tanke på värmen så jag fick tummen ur arslet och gjorde det och nu kommer fläkten vara min bästa vän. Det är så svalt och skönt i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0