Det är faktiskt häftigt hur kroppen kan st...

dsc00753 (MMS)

Det är faktiskt häftigt hur kroppen kan ställa om sej på bara några sekunder. Igår när jag åkte till jobbet hade ja bara sovit 4 timmar, var så trött så jag mådde illa men när ja var på plats skärpte jag till mej å blev pigg på en gång för att göra ett bra jobb. Det har varit en ganska tuff första ensam natt men jag har tagit mej igenom den å de har gått bra. Det var en som hade avlidit innan jag började så likbilen kom i natt å de var faktiskt obehagligt när kroppen hämtades. Nästan så det har spökat i natt men de var givetvis bara inbillning. Nu sitter jag å väntar på bussen hem, det ska bli så skönt att först duscha å sen krypa ner i sängen. 10 timmar får jag sova , vilken lyx... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0