Döööööööööööd ?!

Det känns som om att jag går runt och är trött konstant just nu men det är bara för att jag jobbar så mycket. Idag känns det dock värre än vanligt, jag sitter här i sängen och har svårt att hålla ögonen öppna. Måste hälla i mej lite kaffe och skölja ansiktet i vattnet så jag vaknar till. Har precis ätit frukost/lunch/middag och duschat. Slängt på mej mjukisbyxorna, packat väskan och väntar nu på att klockan ska gå. Jag jobbar natt igen och börjar vid nio, imorgon när jag slutar vid sju åker jag direkt till mitt andra jobb och är där till klockan 14... Hem och sova några få timmar innan det är dags att jobba sista natten på några dagar och efter det sista kväll därefter. Mmm, känns som om att jag kommeer vara GANSKA så DÖD efter dom här dagarna. 45 timmar på tre dygn.. yeaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0