En sån jävla bra kväll !

Jag har flängt runt som en jävla dåre idag.. Men nu har jag äntligen kommit hem till Hannes och han står i köket och gör varma mackor åt oss. Vilket lyx!

Först träffade jag Lina på stan och vi promenerade bort till Café 60. Satt och pratade ett par timmar över en latté. Tog en runda på stan innan hon drog vidare och jag träffade upp Hannes. Vi åkte vidare till Hornstull där vi mötte upp Sandra och promenerade bort till Lasse i parken. Senare kom hennes mamma och gubbe dit. Hade en perfekt kväll i trevligt sällskap och Cookies and beans som spelade live. Sarah Dawn Finer kom även dit och gäst spelade. Förra året var jag där tillsammans med Sandra och ikväll fick jag tillbringa kvällen med både Sandra och Hannes och det betyder så mycket för mej. När spelningen var över tog vi oss vidare till Medis och träffade Cissi och Paow. Tog två glas vin över lite skitsnack och hade det lika trevligt där.

Jag uppskattar verkligen mina lediga dagar nu så himla mycket och det är då jag samlar energi för att orka med min hästpass på jobben. Nu ska vi äta och sen blir det sängen som gäller... För imorgon ska jag åka in till stan och träffa en väldigt speciell person, jag får nämligen fin besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0