Gay as hell

Doni är här! Och jag är så jävla glad, äntligen få jag rå om honom lite extra och bara vara med honom. Utan några måsten eller några krav, jobbiga människor osv. Det är vi. Jag och en riktigt fin vän.

Vi åkte hem till mej på direkten efter att jag träffat honom på centralen. Båda var lite lätt sega så vi har bara varit hemma hos mej och slappat. Var iväg till bolaget och köpte lite dricka för ikväll och har suttit ute på balkongen med sista solen och bara pratat massor. I flera timmar, druckit lite vin, skrattat, pratat gamla minnen och haft en perfekt kväll, som ännu inte är slut. Nu har vi nyligen precis gjort oss i ordning färdigt. Jag ska bara slänga på mej en skjorta och packa ner det sista i väskan så drar vi ut och dansar ikväll. Sandra och Yvonne ska följa med och det ska bli så roligt att få ta med dom till en gayklubb och visa "mitt" område. Dock har jag varnat dom för att jag inte har en aning om hur mycket folk det kommer med tanke på att det är Onsdag, men det skiter jag i... Jag vill bara ha kul ikväll, tillsammans med fina människor. ♥ Kameran är med men jag hade lite dåligt med batteri så jag får se hur mycket bilder jag kan ta för jag hinner inte ladda den innan. Nu måste jag verkligen fixa det absolut sista för sen drar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0