Helvete...

Nu börjar min helvetes period med jobb den här veckan och det kommer bli väldigt dåligt med bloggande för jag kommer inta ha tid. Idag ska jag redan vara på jobbet klockan 07.00 och jag har sovit dåligt dom sista timmarna den här natten. Somnade strax före 20.00 igår kväll men vaknade upp av ett sms vid 00.00 och sen dess har jag legat och vänt och vridit på mej. Det har varit varmt och klibbigt och stressen med klockan att jag ska försova mej har varit stor. Jag har lovat mej själv att efter september kommer jag inte jobba såhär mycket, inte en chans. Säkerligen kommer jag jobba mycket och jag älskar att ha många bollar i luften, men nu är det för mycket. Jag går runt som en jävla zombie när jag är ledig och mitt sociala liv får tyvärr lida för det och vissa dagar orkar jag inte ringa dom där dagliga samtalen som jag alltid gjort. Tråkigt men sant... Jag måste styra upp hösten och hoppas på att kunna få ett så bra schema som möjligt så jag orkar med, om jag ens får stanna kvar efter sommaren med tanke på att jag bara är timis nu... Men det tror jag faktiskt, för jag är inte ett dugg orolig och vad dom sagt till mej är dom väldigt nöjda med mej vilket känns super roligt. Har fått i mej två mackor och en kopp te nu så jag ska rusa iväg till tunnelbanan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0