Home is where you´re happy.

Mina ciggaretter tog slut så jag klädde på mej, snörade på mej conversen, tog extra nyckeln, stoppade in hörlurrarna med hög musik i och promenerade upp till affären. Solen sken och vädret är riktigt härligt så jag gick förbi Pressbyrån och köpte med mej en latté och fortsatte sen vidare till till vattnet här. Det blåste lite svalkande vilket var väldigt skönt så jag satte mej där nere ett tag, rökte två cigg och tittade på vattnet som slog mot kanten. Så sjukt vackert att titta ut över vattnet som glittrade.

Blev sjuk sugen på att komma igång med träningen så i augusti när det börjar lugna ner sej lite på jobbet köper jag ett gymkort och sätter igång för nu är det bara att slänga pengar i skön för jag kommer verkligen inte hinna. Dom dagarna jag dock bara jobbar natt på som inte är så många eller när jag är ledig ska jag försöka ta mej upp hemma hos mej och börja dagen med en promenad för fy sjutton vad skönt det är. 

Nu ska jag slå Doni en pling och se så han kommit på bussen.. Tjing.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0