home sweet home

Min kropp och själ sa nej tillslut så jag ordnadein en vikarie för mitt pass idag och blev hemma.

Natten tillbringades hemma hos honom med en lång skön sovmorgon. Det var svårt att ta sej upp i morse och hade jag fått bestämma hade jag fortfarande legat kvar i sängen och sovit nu, men... Tog mej in till stan och hann hämta ut min älskade klockan och ta en vända in på bolaget inför kvällen. Nu är jag hemma igen och sitter och väntar på att bästis ska komma hit och spendera kvällen tillsammans med mej. Det blir lite partaj som står på önskelistan så så får det bli, men innan dess vin på balkongen, massa skitsnack och en dusch för min del. Dock bli det väldigt lugnt ikväll för tyvärr finns det ju en morgon dag oxå och där står det j o b b på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0