Jag vaknade för en timme sen och legat i ...

Jag vaknade för en timme sen och legat i sängen med prinsessan i min famn hela dagen och sovit. Med undantag för en kiss promenad vid tre men vi båda somnade om när vi kom in igen. Jag känner mej alldeles konstig idag, vet inte om jag har feber och är alldeles yr. Förhoppningsvis är det bristen på mat som gör det och då mår jag snart bättre. Det var länge sen jag och Sandra hade en hel kväll för varandra och verkligen hann sitta och prata i lugn & ro så ikväll ska vi ha det, blir middag på stan och sen hem och slappa i soffan med något gott. Det kan inte bli en bättre fredags kväll idag. Pride har ju satt igång men jag orkar inte gå dit och tävla om vem som hinner ligga med flest och dricka mest shots, jag skippar det. Nu ska jag möta upp sandra, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0