Musiken stormar in i mina öron och fyller...

Musiken stormar in i mina öron och fyller mej med tryggheten som den här artisten gjort dom senaste åren, jag har precis slutat och satt mej på bussen. Tittar ut från bussens fönster på alla människor som stressar till jobbet, ett fåtal missar bussen och andra springer där i sina kostymer, klackskor och mat lådan i högsta hugg. Sitter här i min lilla bubbla alldeles lugn med tanken om att jag snart får ligga i min säng och ler för mej själv. Jag måste hem och sova ett par timmar innan jag har hela dagen full. Känner mej inte alls farligt trött och natten har gått super. Klockan levde sitt eget lilla liv och spang iväg.. Nu ska jag strax hoppa av och byta till tunnelbanan. "god natt.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0