Onsdag? Ja det stämmer nog :)

Godmorgon?!

Hur mår ni idag gullisar? Jag är inte på topp men mår helt okej. Sovit helt konstigt inatt igen. Senaste veckan har jag vaknat varje natt vid 3-4 och legat vaken någon timme eller två och sen somnat om igen och då kan jag sova hur länge jag vill. Dygnsrytmen och sömnen har blivit helt fuckt up efter att jag började jobba natt har jag märkt. Imorgon går jag på mina nätter igen och sen måste jag tvinga mej själv att hamna i säng och försöka vända dygnet rätt när jag är ledig för annars går jag runt och är så trött hela tiden, och hur roligt är det? haha Allt handlar om att lära sej rätt rutiner bara och jag kanske inte är världs bäst.

Idag stod klockan på 10.00 för jag ska nämligen träffa min fina Jessica för att äta lunch innan jag ska sticka iväg till jobbet. Det ryktades om sushi och jag hoppas att jag hörde rätt. Sen är det vidare till jobbet som håller på till klockan 21 ikväll.



Love,

Daniel  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0