Sista natten är över och jag är påväg...

Sista natten är över och jag är påväg därifrån. Mitt vänstra revben gör ont som fan efter en spark i natt men annars har det varit en helt OK natt. Regnet har verkligen öst ner hela natten och det blir nog en ganska grå dag tror jag. Mysväder minsann.. Regnet påminner mej om sommaren 2006 då mitt liv tog en stor vändning. Som jag bara kan bevara som ett fint minne idag. Mycket av allt som hände då har gjort mej till den daniel jag är i dag och jag kan faktiskt le åt alla fina dagar när regnet smattrade mot fönsterrutorna och jag satt i mitt pojkrum och precis flyttat hem igen. Dum och naiv över att allt skulle bli bra, men de var då man fortfarande hoppades. Oj vad nostalgisk jag blev såhär på morgon kvisten. :) Satte mej nyss på tunnelbanan och fyfan vad det luktar gammal fylla samt spya, Blää.. Om ett tag börjar ja jobba igen men sen är jag där jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0