time to say godnight

Mitt besök i Tanto ikväll blev inte alls långvarigt utan jag tröttnade ganska så fort och sa hej då till Hannes och åkte istället in till stan för att träffa Jessica. Hon hade med sej sin vän och vi satte oss på något hak som jag glömt bort namnet på i gamla stan istället. Tog en latté och åt halloumi med citron och chili medans dom andra tog ett glas rosé eller en drink. Skönt att hålla sej helt nykter en fredags kväll för min del. Hursomhelst blev det en jättetrevlig spontan kväll som avslutades med att vi gick ifrån gamla stan längst vattnet till hornstull och jag tog tunnelbanan hem till mej.

Legat och pratat i telefon ett bra tag och nu börjar det bli dags för att skutta i säng och sova. För imorgon kväll....... Då har jag planer. :)


Nattinatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0