13.31

Godmorgon (?)!

Ligger nyvaken kvar i sängen och är på uselt humör idag. Sovit konstigt hela natten och vaknat tusen gånger. Moppepojkarna har hållt till ute på torget halva morgonen, röjt gappat och kört som idioter så jag hört varenda ord och sak dom gjort. Blää...

En annan anledning är att jag är så förbannat jävla lack på en förredetta vän, för att göra historien kort, skulle han ha betalat tillbaka en skuld till mej för tre månader sen. Men fortfrande har inga pengar kommit tillbaka och varje vecka har han sagt att han skall fixa det och senast igår skulle han sätta in dom imorgon (idag då) klockan nio och dom har fortfrande inte kommit. Snart kommer jag åka till personens jobb och röjja loss för jag ska ha varneda krona ifrån den där jäveln och även mitt moblia bredband som han lånat utav mej. Jag förstår inte hur folk tänker när man är snäll och ställer upp. Tror han att man ska glömma bort pengarna och ju längre tiden gå säga att "Nej men du, det är lugnt. Behåll dom du." ALDRIG I LIVET ! Sen undrar jag hur man kan sitta och beklaga sej på sin facebook över att alla ens vänner lämnar än och så vidare. Men hallå är det konstigt eller? Behandlar man folk i sin omgivning som en skit är det la inte konstigt att folk lämnar än. Patetiska lilla männska, jag kommer tamifan komma o röjja loss på hans jobb om jag inte har pengarna när han kommer till Sverige igen. För nu är jag riktigt jävla förbannad då jag själv inte har några pengar förens lönen kommer och det är inte alls roligt eftersom jag vet att jag KUNDE ha haft ifall idioten kört ett schysst spel.

Nää, nu ska jag bli på bättre humör. Idag finns det inga planer så jag ska bara ta det lugnt och fixa lite här hemma. Titta om det finns någon tvätttid för att slänga in lite kläder och senare ikväll kommer han hit. Känns alltid lite nervös att ta hem någon första gången men det kommer nog gå bra. Jag är så himla tacksam för att det är här jag bor nu och inte ute i nacka för då hade det varit någonting att oroa sej över. Jaja, här kan jag inte ligga hela dagen, jag måste ta fram mat ur frysen till ikväll.... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0