mysmorgon

Hela morgonen har jag och prinsessan legat i sängen, gosat och busat om vart annat. Sovit en liten stund till och gosat ännu mera. Hon har legat i min famn och sovit som ett litet barn och flera gånger har jag varit tvungen att peta lite på henne för att se så att hon faktiskt lever. Aldrig har jag varit med om en så snäll och lugn hund. Har redan hunnit varit ute på en promenad och nu ligger vi i sängen igen. Tidigare när jag var ute på balkongen lät jag henne ligga kvar i sängen och när jag kom tillbaka kunde man trott att hon blivit lämnad ensam i flera timmar för hon skuttade runt som en liten tok upp och ner ifrån sängen, sprang fram och tillbaka med svanses vifftande, ställde sej på bakbena och försökte hoppa upp i min famn och slickade mej i ansiktet. Nu ligger hon godtroget med tassarna på mitt bröst och tittar på mej..

Snart måste jag göra ett ryck och lämna det varma täcket och börja göra mej i ordning. Ta en promenad och åka till jobbet. Får se hur det går att ha med henne dit men jag hoppas att det går bra. Jag ska ta med mej en filt och hennes gosedjur samt ett tugg ben så jag hoppas hon inte piper efter mej hela dagen, hehe. Jag hoppas att dagen/kvällen går fort för när vi är tillbaka hemma tänkte jag gå ner till vattnet och släppa lös henne där och sen hyra en film och somna till för vi måste upp tidigt imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0