Molly.

Det sägs att hunden är människan bästa vän och jag kan inte göra annat än att instämma. Jag har hittat min man som jag vill gifta mej med dock finns det två problem. Det är en hund och en tjej. Men vilken godtrogen liten prinsessa det är. Följer efter varje steg jag tar, ligger nära mej, slickar min kind, är hur lugn & snäll som helst, sviker aldrig och är alldeles alldeles perfekt. Jag älskade min hund Bodil obeskrivligt mycket men idag vet jag inte vart hon finns efter att hon blev bortlämnad, så jag tycker det är hur mysigt som helst att ha en fyrbent rackare några dagar springandes vid mina ben.

Jag och Sandra slog på stort och gick till en kina reasturang för att avnjuta en härlig middag. Tryckte i mej flera lass mat så jag nästan fick rulla därifrån. Till min glädje serverade dom även suschi så det blev en tallrik med några goda sushibitar oxå. Prövade för första gången på kycklingspett i jordnöttssås och det var inte en dag för tidigt. Fyfasiken vad gott det var! Vi hade det så himla mysigt och satt och pratade om allt mellan himmel och jord medans vi åt. Vid tunnelbanan träffade vi på Fredrik en snabbis och sa hej. Vi hämtade Molly som fick stanna hemma när vi var inne i stan och promenerade sen ner till Ica för att handla lite gottis till kvällen, fortsatte ner till fårhagen och vattnet här där Molly fick springa lös ett bra tag.

Legat död i soffan med prinsessan på mej och gosat framför tv:n när vi kom hem. Somnade till en stund i reklamen och för ett tag sen för flyttade vi oss till sängen. Ska knalla ut och ta en natt cigg och sen ska jag oxå somna. Imorgon är det jobb som gäller och jag har inte den minsta lust, jag vill bara kräkas på skiten... Nästa vecka får jag nya schemat för september och ett telefonmöte som styra min framtid lite, jag håller alla tummar och tår jag har för stunden. Jag har velat mycket men så mycket som jag vill det här har jag nog aldrig velat något förut.

Har massor med måsten att ta i tur med som en översvämande tvättkorg, disk, tvätt och handling. Men jag orkar bara inte ta tag i det när det ända jag gör är att komma hem och sover några timmar för att sen återvända till jobben. Hej och hejdå typ. Snart har jag nog inget val längre utan måste för mina kläder börjar ta slut.

Saknar livet, saknar vännerna, saknar dom galna ute kvällarna, och jag saknar ledigheten. Det är jobbigt att växa upp även om det var länge sen jag gjorde det. Alla måsten och pressen på att få in pengar varje månad. Jag behöver en liten paus och vila upp mina batterier och nu är det inte super lång tid kvar tills dess. Jag längtar!



Kommentarer
Postat av: David

Härligt med en liten uppdatering om hur det går! Skönt att hon sköter sig.. Hade hon gjort något när ni kom hem från stan ??

Imorgon drar jag in till stan och bor där dem sista nätterna.. Så kan ju pröva ringa dig imorgon hjärtat !! Puss <3

2010-07-31 @ 02:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0