070710

Det känns nästan lite meningslöst att försöka somna nu när jag ändå ska upp om tre timmar och fortfarande är vaken. Ögonen är trötta men annars känner jag mej inte speciellt trött vilket är väldigt konstigt då jag varit väldigt trött tidigare ikväll och dom senaste dagarna. Jag har fortsatt legat och lyssnat på fåglarna utanför fönstret i sängen samt tänkt lite mera fram och tillbaka. Oftast när jag är inne i en liknande tänkar period är det väldigt negativt men det är det absolut inte den här gången. Utan som jag skrev tidigare tycker jag det är väldigt skönt att få perspektiv på mitt egna liv genom att stanna upp och tänka.

Jag är så glad, så glad sååååååååååå glad för klockan halv ett idag ska jag befinna mej inne vid centralen för att hämta upp min älskade babyboy Doni som stannar hos mej ett par dagar. Nu var det inte alls länge sen vi sågs då jag var i Göteborg. Och det ska bli så skönt att ha honom på min hemmaplan och i min famn så jag kan krama om honom ordentligt och göra stan lite osäker någon kväll eller två. Dock jobbar jag några dagar den här veckan och börjar tyvärr tidigt på morgonen så vi får ta det lilla lugna med. Jag hoppas att det kommer bli finare väder dom här dagarna jämfört med vad det var igår för vi hade tänkt att sola och bada om det går på dagarna när han är här.


Men först.... Tänkte jag överraska min lilla plutt som ligger och sover nu genom att fixa i ordning frukost och väcka honom med! Hmm, jag blev väldigt sugen på våfflor men minns fan inte om han gillar det eller inte. Vågar jag chansa? Jag har för mej att hans sagt tidigare att han inte tycker om det, eller var det kanske bara till middag? Fan oxå.. Och nästa undran blir då.. Finns det något våffeljärn här? Redan nu låter det enklast om jag gör i ordning en vanlig frukost med kaffe, mackor osv. Haha!

Jag glömde ju säga det;

God morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0