Very good day..

Efter jobbets slut åkte jag raka vägen in till stan och träffade Doni... Vi tog oss vidare till Café 60 för att äta men där var det helt kört med att få plats så efter ett stop på torget tog vi oss till centralen och satte oss på Soft and bar tillsammans med Hannes. Ikväll körde jag på planka och ett glas cola. Nästan två timmar senare tog jag och Doni oss vidare till Mälarpaveljongen där det blev två glas vin på helvetes bryggan som gungade något förjävligt. Trött efter jobbet rörde vi oss ganska snabbt hem och hamnade ute på min älskade balkong med Sandra, satt där nästan två timmar och pratade och skrattade om varannat i nattens sista timmar.

Nu är det sängen som gäller för min del, godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0