Weeii

L E D I G !! Jaa det är helt sant, idag och två dagar till har jag ledigt..

Fyra timmars sömn och sen var jag återigen uppe på bena igen... Cissi åker till Portugal imorgon så jag tog en sväng förbi henne och sa hejdå, fikade och lite så. Blev kvar där en kortis för sen hade jag lite andra planer för kvällen. 

Vi tog färjan över till Djurgården och promenerade runt halva ön, satte oss på bryggan och hängde ett tag och promenerade lite till. Nu gör mina fötter ont som fan, men vet ni? Det spelar mej ingen roll alls. Jag har haft en toppen kväll och kommer somna med ett leende på läpparna i natt.

Jag är fåordig fast jag egentligen skulle vilja säga så mycket mera.. Men inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0