yees

Nu har jag nyligen kommit hem ifrån jobbet och är lagom trött och tagit plats i sängen. Och det är dags för mej att sova och den här morgonen kramar jag om min kudde extra hårt och önskar att det var honom jag låg tillsammans med här. Jösses vad jag längtar efter han med stort D.


På tal om mitt tidigare inlägg där allt bara var piss och blä som ni säkert förstod mår jag mycket bättre och är på topp nu igen. Tack vare underbara vänner som stöttar mej när jag behöver det som bäst och lyssnar på min ångest när jag mår dåligt kravlar jag mej snabbt uppåt på några timmar och blir den glada pricken jag varit dom senaste veckorna. Som en kär vän sa till mej idag; "Hade du inte varit den känslo människa du är så hade du inte varit Daniel. För Daniel är sån." Och jag kan inte annat än instämma. Jag älskar er allihopa. på många olika sätt men ändå är ni lika betydelsefull var för en.


Natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0