00.44

När jag kom hem i morse somnade jag på direkten och har nästan legat i sängen hela dagen. Slöat och slappat framför tv:n och datorn. Det tog på krafterna att jobba 23 timmar non stop faktiskt. Var ner till grillen och affären en snabbis och hamnade sen återigen i sängen. Sovit och kollat på bröllopet om varannat med lite telefon snack ibland. Jag känner mej så fruktansvärt hängig i hela kroppen och hostar snart ut mina egna lungor, det är något jävla skit jag åkt på. Nu ikväll åkte jag in till stan en liten liten stund och träffade Jessica på en fika men det blev inget långvarigt eftersom jag mår som jag gör så nu är jag hemma igen och ska alldeles strax jobba. Börjar inte förens klockan 15.00 imorgon så jag ska passa på att sova så mycket som möjligt innan dess så jag förhoppningsvis blir helt frisk snart. Fast jag måste hinna ringa till tre´s kundservice innan jobbet och det får jag absolut inte glömma... Fan, jag bara måstemåstemåste sätta mej ner och sortera in alla papper i pärmar för det blev inte av häromkvällen och nu är det totalkaos i heeeela mitt rum. Grejor, kläder och papper ÖVERALLT ! typiskt mej. Insåg nu med att jag måste förbi banken i veckan.. Bäst att jag skriver en lista i kallender för vad jag ska hinna med när jag är ledig mån-tis...  

godnatt mina gullisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0