01.00

Det har varit den perfekta kvällen på väldigt länge ikväll. Efter att jag kom hem efter en ganska så jobbig dag på jobbet idag la jag mej först i sängen och slösurfade lite på datorn. Sen kom Sandra hem så har vi bara varit tillsammans. Pratat massa, kollat på tv och pratat ännu lite till. En kväll jag behövde! Min fina Sandra!

Jag har inte varit inloggad på qx på evigheter och ikväll förstod jag varför när jag loggade in, det är absolut ingenting jag saknat. sex sex och återigen sex, hela tiden, över allt. Blir så jävla trött på skiten... Det finns fan inte en vettig människa att föra en normal dialog där med. 

Har lagt mej  sängen och ska väl stänga ner här om ett tag. Nu är jag ledig i två hela dagar och det ska bli väldigt skönt må jag säga. Idag på jobbet blev det ett par jobbiga timmar och jag vill verkligen bli helt frisk nu. Är så trött på att gå runt och hosta hela tiden och känna mej halvkrasslig. 

God natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0